Fellesutflukt til Rappelerings cachene på Helleneset
Fellesutflukt til Rappelerings cachene på Helleneset
Skal vi organisere en felles utflukt til Helleneset for å ta multitrailen GC4JCDP XCN #3 Ikke helt som alle andre - Oppdagerne #137 samt
GC4JCBC Opp eller ned? - Oppdagerne #136.
Jeg stiller m bil og pågangsmot samt rappeleringsutstyr. Planlegger tur til XXL
Det er leeenge siden jeg rappelerte, jeg kan ikke lære opp andre, men kan delta.
sveinivar
GC4JCBC Opp eller ned? - Oppdagerne #136.
Jeg stiller m bil og pågangsmot samt rappeleringsutstyr. Planlegger tur til XXL
Det er leeenge siden jeg rappelerte, jeg kan ikke lære opp andre, men kan delta.
sveinivar
sveinivar
Re: Fellesutflukt til Rappelerings cachene på Helleneset
Jeg har også veldig lyst til å ta disse, men jeg har aldri rappellert så jeg stiller veldig i minus sånn sett
Er enig med olea at det frister mer med litt mer vårlignende omgivelser før jeg eventuelt prøver meg. Selv om kirsebærtreet i Jahnebakken allerede blomstrer tror jeg det blir vår først om en stund for resten av Bergen.
Er enig med olea at det frister mer med litt mer vårlignende omgivelser før jeg eventuelt prøver meg. Selv om kirsebærtreet i Jahnebakken allerede blomstrer tror jeg det blir vår først om en stund for resten av Bergen.
- Oppdagerne
- Veteranbruker
Vi blir gjerne med på turen, men som tidligere nevnt; minstekravet til rappellering er at det er tørt. Med fordel kan det gjerne være litt temperatur også Anbefales når varmen kommer litt mer enn nå :=)
Jeg vil også være med! Så sant det er tørt, og varmere i været.
Er år og dag siden jeg rappellerte sist, og høydeskrekken snakkes det ikke om
Men alt går jo på et vis
Er år og dag siden jeg rappellerte sist, og høydeskrekken snakkes det ikke om
Men alt går jo på et vis
-
- Nybegynner
Hei! Vi vil også være med! Helst ikkje mellom 22.4 og 7.5. - og i hvert fall FØR 30.5. hvis det er mulig - ellers er vi stortsett fleksible
Nå har jeg vært på klatrekurs på Sotra m Bergen turlag hele helgen. Kurset anbefales på det sterkeste om dere skal være selvstendig (og sikker) på de tøffeste T ratingene.
Utstyr skal anskaffes asap.
Jeg sjekke m Oppdageren når dette passer, ser på forslag i denne strengen og sjekker Yr etter påske.
Utstyr skal anskaffes asap.
Jeg sjekke m Oppdageren når dette passer, ser på forslag i denne strengen og sjekker Yr etter påske.
sveinivar
-
- Nybegynner
Hei!
Ville berre melde om at vi er bortreist mellom 22.4. og 7.5. og flytter i slutten av mai. Disse cachene er vi veldig ivrige på å få logget, så folkens: La oss finne ein dato snart som passer og håpe på at værgudane er nådige
Ville berre melde om at vi er bortreist mellom 22.4. og 7.5. og flytter i slutten av mai. Disse cachene er vi veldig ivrige på å få logget, så folkens: La oss finne ein dato snart som passer og håpe på at værgudane er nådige
- Oppdagerne
- Veteranbruker
Noen som kan førstkommende lørdag eller søndag på kort varsel dersom fint vær?
Jeg er ledig hele denne helgen.
Jeg er ledig hele denne helgen.