Adventskalender 2013
Re: Adventskalender 2013
Oi, her ble det for lite valg av dager... Føler ikke helt min plassering er en som passer det fleste på julaften.
- Oppdagerne
- Veteranbruker
Kro8: skal vi bytte dag da? Vi hadde i grunn planlagt event og cache den dagen da, men men....
Neida, kan ta 24. jeg tar og legger ut en annen for 24. som er nærmere Bergen
- Oppdagerne
- Veteranbruker
Supert, alle sammen!
Vi har nå klart å fylle adventskalenderen....
Seks dager til første luke - og bare en måned igjen til jul
Vi har nå klart å fylle adventskalenderen....
Seks dager til første luke - og bare en måned igjen til jul
- Hannkatten
- Forumadministrator
Event den 8. desember? Burde ikke listingen vært publisert til nå, da?Oppdagerne wrote:Kro8: skal vi bytte dag da? Vi hadde i grunn planlagt event og cache den dagen da, men men....
Ikkje publisert vel - men i det minste sendt inn!Hannkatten wrote:Event den 8. desember? Burde ikke listingen vært publisert til nå, da?Oppdagerne wrote:Kro8: skal vi bytte dag da? Vi hadde i grunn planlagt event og cache den dagen da, men men....
En liten påminnelse:
I morgen er det 20. dag jul. Da er det på tide å rydde julen ut av boksene og fjerne Julestri(l) fra navnet - om det da ikke allerede er gjort.
Så er alt klart til neste jul
I morgen er det 20. dag jul. Da er det på tide å rydde julen ut av boksene og fjerne Julestri(l) fra navnet - om det da ikke allerede er gjort.
Så er alt klart til neste jul
Takk for påminnelsen.
Da har jeg fikset på min cache så den ikke krasjer med navn på den som blir publisert om 331 dager.
Da har jeg fikset på min cache så den ikke krasjer med navn på den som blir publisert om 331 dager.