Ja, det har du for så vidt rett i. Vi kan godt tenkje at den gruppa der er ein plass å samle fellesturane i Bergens-området, og så kan vi ta dei meir generelle diskusjonane her.
Målet er eigentleg berre å finne den «optimale» måten for å gjere det så enkelt som mogleg å arrangere ein fellestur. Eg har få sterke meiningar om saka.
Ta opp igjen tråden med fellesturar?
Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?
For at folk skal kunne arrangere turer i gruppa selv må du sette de som "Gruppearrangører"eirikub wrote:Eg håpar alle vil leggje dei framtidige fellesturane sine inn her. Eg er usikker på korleis det fungerer med innmelding i gruppa for dei eg eventuelt har gløymt, men de får berre ta kontakt dersom det krev at eg godkjenner e.l.
Jeg kommer til å utvide gruppefunksjonen slik at man kan velge å sette grupper til offentlige, private eller hemmelige. I dag er alle grupper hemmelige. Når jeg er ferdig med det, kan du f.eks. sette gruppen til privat, og la de som vil få be om å bli medlem. Men frem til det skjer må enten en gruppeeier eller gruppeadministrator legge til.
Ok. Finst det nokon rask måte å gjere alle til gruppearrangørar på, eller må eg leggje inn alle på nytt som det?
Hvis du ikke vil legge til folk som det selv, kan jeg ordne det raskt for degeirikub wrote:Ok. Finst det nokon rask måte å gjere alle til gruppearrangørar på, eller må eg leggje inn alle på nytt som det?
Ja, ta den raske måten, du!thomfre wrote:Hvis du ikke vil legge til folk som det selv, kan jeg ordne det raskt for deg
Det er nå gjorteirikub wrote:Ja, ta den raske måten, du!