Cachetur m Båt anyone ?
Cachetur m Båt anyone ?
Er det noen som har tilgang til båt (ro/påhengsmotor) slik at vi arrangere en tur for å få logget cachene på Nordåsvannet (GC3DR2R, GC3DR38, GC3DR3D) samt cachen Fyrtårnøya - The lighthouse island GC357P3.
En tur med en litt større båt for å ta de to Sotra øy cachene GC2B5HW Skjergardsheimen 3: Laksholmsund (D=3.5/T=5) og C2B5JG Skjergardsheimen 4: Ved Lamøyna (D=4/T=5) er også attraktivt å delta på.
sveinivar
sveinivar
-
- Seniorbruker
Re: Cachetur m Båt anyone ?
Jeg har dessverre ikke tilgang på båt, men har veldig lyst til å være med på tur for å få logget disse .
- Oppdagerne
- Veteranbruker
Sotraøycachene vil jeg veldig gjerne være med på. Har tilgang til bl.a. to svært stødige kanoer, men har ikke takgrind/-rails til å frakte de med.
Det hadde vært artig å få være med på, men jeg har dessverre heller ikke tilgang på båt.
Min oppblåsbare kano fungerer dessverre kun på veldig korte turer på rolig vann.
Min oppblåsbare kano fungerer dessverre kun på veldig korte turer på rolig vann.
Dette hørtes gøy ut! Vil gjerne være med, men det er dårlig med tilgang på båt her også..
Eg er sjølvsagt også gjerne med på båttur... men vil egentlig komme med ein kommentar mhp dei tre cachane i Nordåsvatnet.
Eg tok desse i fjor med oppblåsbar-båt, kjøpt på Clas Ohlson for nokre få hundrelappar. Ingen problem å ta desse tre med enkle farkostar på ein vindstille dag. Det er eit stykke til den tredje, og det er der sjøen er mest utsatt for vind/bøljer.
Sjøvsagt enklare med skikkeleg båt - men på ein fin og varm vårdag så er det jo berre kjekt med ein padletur i ein eller anna farkost. Og alle hugsar sjølvsagt redningsvest!
Eg tok desse i fjor med oppblåsbar-båt, kjøpt på Clas Ohlson for nokre få hundrelappar. Ingen problem å ta desse tre med enkle farkostar på ein vindstille dag. Det er eit stykke til den tredje, og det er der sjøen er mest utsatt for vind/bøljer.
Sjøvsagt enklare med skikkeleg båt - men på ein fin og varm vårdag så er det jo berre kjekt med ein padletur i ein eller anna farkost. Og alle hugsar sjølvsagt redningsvest!
Jeg er også gjerne med på tur til fyrtårnøya cachen. Jeg har kun tatt to av tre i Nordåsvannet, da benyttet jeg samme type farkost som ArveAnd. Har tilgang til to kajakker, men tror allikevel at ClasOhlsson båten blir benyttet til den siste også, for det var grådig moro.
Og ja jeg brukte redningsvest
Og ja jeg brukte redningsvest
Vi har båt, pent stasjonert i Lysefjorden. Den må bare få fiksa styringa si, som sitter bom fast etter vinteren , så kan vis skysse til Lysøen, som har bof-cache.
-
- Bruker
Kan desverre ikke bidra med noe særlig til båt. Evt må det være en oppblåsbar en som vi kunne ha delt på Selvom det gjerne ikke er det mest praktiske i denne sammenhengen. Og jeg ønsker svært gjerne å kunne få delta på noe slik båtcache tur om vi får/har mulighet til å få dette til.
Venter i spenning på fortsettelsen
Venter i spenning på fortsettelsen