Reppardalen på søndag

Her kan vi diskutere turer vi har vært på, eller som vi vil planlegge.
brittish
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.21

Reppardalen på søndag

Legg inn av brittish »

Hei

Det er meldt nydelig vær i helgen, deror fant jeg ut at det erpå tide med årets tur til Reppardalen Siden jeg har vært her de to foregående årene uten å ha funnet bonusboksenn er det på tide å ta turen på nytt i år. Men siden jeg sikkert ikke vil finne den alene så hadde det vært kjekt med hjelp i letingen.

Oppmøte på parkeringskoordinatene kl 12 på søndag.

For de som ikke har vært her kan jeg love en tur i nydelig terreng, absolutt en av de flotteste stedene jeg har funnet som følge av geocachingen. Jeg har valgt å ta den bartte veien opp de foregående årene da jeg har en aversjon mot å gå oppover på traktorveg, så jeg planlegger å ta den veien opp på søndag også.
Brukeravatar
Hunnkatten
Kasserer
Kasserer
Innlegg: 129
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 18.41
Sted: Nesttun
Kontakt:

Re: Reppardalen på søndag

Legg inn av Hunnkatten »

Ååå............ Her sku me har vore med, men dessverre er me på besøk hos mine foreldre i helga. Men opp her skal me igjen, siden da va møkkakaldt og snø sist me var oppover.
Håpar me kan lokka med oss nåken ein anna gang :D
BildeBilde
Fru Midtun
Bruker
Bruker
Innlegg: 48
Registrert: tor 20.06.2013 kl. 11.46

Re: Reppardalen på søndag

Legg inn av Fru Midtun »

Høres jammen meg ut som en fin tur :-) Vi har ikke tatt noen av disse, og (med forbehold om at fru Midtun blir nedstemt av resten av banden) vi er gjerne med på tur! Gir endelig lyd ila fredag kveld.
Brukeravatar
abra
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 104
Registrert: ons 19.06.2013 kl. 7.25
Sted: Askøy

Re: Reppardalen på søndag

Legg inn av abra »

Vi er dessverre opptatt på søndag. :cry:
Brukeravatar
bjoff
Bruker
Bruker
Innlegg: 44
Registrert: søn 04.08.2013 kl. 20.48
Kontakt:

Re: Reppardalen på søndag

Legg inn av bjoff »

Jeg blir med, med et bittelite forbehold om noenlunde ok vær, men om du garanterer det.... ;)
Fru Midtun
Bruker
Bruker
Innlegg: 48
Registrert: tor 20.06.2013 kl. 11.46

Re: Reppardalen på søndag

Legg inn av Fru Midtun »

Vi er med :) Tar med oss tre stk kjekke gutter og en mugglerstoresøster. Sees i morgen!
brittish
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.21

Re: Reppardalen på søndag

Legg inn av brittish »

Kjekt at flere blir med, da krysser jeg fingrer og annet for at minst en er bedre på leting enn meg (all er faring tilsier vel at de fleste er bedre på leting enn meg :oops: ). For tiltross for at dette er en av de fineste turene jeg har oppdaget gjennom geocaching, og det dermed ikke har vært negativt å måtte ta turen på nytt, så vil det bli veeeeeldig godt å få endret denne bonusen til et smilefjes.

Fortsatt lover yr flott vær, så dette blir nok en fin dag.

Ellers vil jeg bare gjøre oppmerksom på at første gang jeg gikk så gikk jeg tom for vann.

Sees i morgen
Reven
Bruker
Bruker
Innlegg: 23
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.41

Re: Reppardalen på søndag

Legg inn av Reven »

Det kan vera at ein rev vert med og. Men reven har berre funne ein av cachane i Reppardalen tidlegare, så han må ta både #2 og #3 før han kan gå mot bonusen. Ser at det er kun bonusen Brittish manglar, men det er kanskje andre i følgjet som manglar dei andre og?
brittish
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.21

Re: Reppardalen på søndag

Legg inn av brittish »

Planen er å gå til #1, #3 og #2 før bonusen, det er faktisk den kjekkeste veien til bonusen. Så det blir anledning å finne alle cachene på turen
Reven
Bruker
Bruker
Innlegg: 23
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.41

Re: Reppardalen på søndag

Legg inn av Reven »

Flott! Det var det me trudde, men greitt å få det stadfesta. Og elles har me fått hint om tidlegare at det luraste ikkje er å ta cachane i stigane nummer-rekkjefølgje, så den føreslegne rekkjefølgja er me med på :-)

Reven og revediltaren stiller truleg.
Svar