Luringer og unknown

Her kan vi diskutere turer vi har vært på, eller som vi vil planlegge.
Brukeravatar
ArveAnd
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 19.51
Sted: Melkeplassen

Re: Luringer og unknown

Legg inn av ArveAnd »

Hm... dessverre så passar det ikkje for oss/meg i morgon då vi har andre planar. Men om det blir aktuelt med ei anna gruppe på liknande tur seinare så stiller gjerne AA.
Fru Midtun
Bruker
Bruker
Innlegg: 48
Registrert: tor 20.06.2013 kl. 11.46

Re: Luringer og unknown

Legg inn av Fru Midtun »

Vi har heller ikke hatt mulighet for luring-utflukt denne helgen, men vi er også gjerne med en annen gang :) Neste uke og helg, går heller ikke, men deretter er det noen åpninger igjen.
brittish
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.21

Re: Luringer og unknown

Legg inn av brittish »

Til alle som ikke kunne delta i dag. Utbyttet var betraktelig bedre i dag enn sist søndag (i hvertfall for de fleste). Selv om vi ikke har prøvd oss på alle, tror jeg det er en stund til jeg tar initiativ til en ny slik tur. Må først glemme hvor utrolig irriterende/kjedelig det er å endevende et område uten mål og mening og ende opp med en DNF. men anbefaler i hvertfall å ta med flere på slike turer, jeg hadde aldri funnet noen av de vi har funnet hvis jeg var alene. Det er rett og slett for kjedelig.
Brukeravatar
abra
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 104
Registrert: ons 19.06.2013 kl. 7.25
Sted: Askøy

Re: Luringer og unknown

Legg inn av abra »

Takk til alle som var med på turen i dag. Uansett hvordan det går, er en tur i fellesskap en trivelig tur. :)

Og - under hver en busk er det en geocacher :D
Under hver en busk.jpg
Under hver en busk.jpg (217.41 kiB) Vist 3513 ganger
brittish
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.21

Re: Luringer og unknown

Legg inn av brittish »

Fantastisk bilde som oppsummerer det mest av letingen. Enig i at trivelig var det og cacher fant vi.
Svar