Advent 2014

"Hovedforumet" hvor vi diskuterer alt som ikke passer i andre spesialfora.
ToiniFTW
Varamedlem
Varamedlem
Innlegg: 185
Registrert: ons 19.06.2013 kl. 10.10

Re: Advent 2014

Legg inn av ToiniFTW »

Vi vil gjerne også legge ut boks i sammenheng med adventskalenderen. Nå har vi jo både for 2012 og 2013. Ser ikke grunn til at ToiFre ikke fortsetter den tradisjonen! :)
brittish
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.21

Re: Advent 2014

Legg inn av brittish »

Har hatt en liten gjennomlesing og slik jeg leser tråden er det stemning for full kalender og ingen "regler" for når det blir event. Men det siste kan jo diskuteres videre hvis noen flere vil kaste seg inn i diskusjonen, vi har god tid på det.

Har telt at vi har 12 utleggere (har antatt at Pandaklanen og GadgetCats vil legge ut selv om det ikke står eksplesitt + meg selv :D ). Da er vi halvveis til full kalender, Juhu! :D
De jeg har notert er følgende:
Abra, Sveinivar, ToiFre, Janot2, MissDimple-ArveAnd, Pandaklanen, algerøy123, FamAlg, Kawlii, Kro8 GadgetCats, brittish. Noen som er uteglemt?

Noen har sagt de kan bidra med flere dager, men jeg foreslår at vi først prøver å fylle kalenderen med unike utleggere før vi fyller på med flere cacher pr nick.

Kjenner jeg gleder meg til advent
Lille My
Sekretær
Sekretær
Innlegg: 15
Registrert: tor 01.08.2013 kl. 22.36

Re: Advent 2014

Legg inn av Lille My »

Jeg kan godt legge ut en cache et eller annet sted. Dere kan jo begynne å gruble på hvor allerede nå :D
DigitalMaps
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Registrert: søn 21.07.2013 kl. 18.52
Sted: Solheimsviken

Re: Advent 2014

Legg inn av DigitalMaps »

Har bidratt med adventscache i 2011, 2012 og 2013, så da er det vel bare å melde seg på i 2014 også :) Vil gjerne ha en av de siste dagene hvis mulig (22. - eller 23. desember).
Brukeravatar
Hannkatten
Forumadministrator
Forumadministrator
Innlegg: 804
Registrert: fre 21.06.2013 kl. 2.26
Sted: Nesttun
Kontakt:

Re: Advent 2014

Legg inn av Hannkatten »

Jeg har laget en ny tråd med selve kalenderen. Fint om vi kan diskutere ting her likevel, og bare ha datoønsker i den andre.

Regner med at det ikke er store motforestillinger mot å gjenbruke de siste årenes navn og prefiks; "Julestri(l) 2014"?
Bilde
Brukeravatar
Hannkatten
Forumadministrator
Forumadministrator
Innlegg: 804
Registrert: fre 21.06.2013 kl. 2.26
Sted: Nesttun
Kontakt:

Re: Advent 2014

Legg inn av Hannkatten »

Rettelse: Prefikset bør vel ha lukenummer, og jeg liker det best uten engelske nunmertegn, altså slik:

Julestri(l) x - Navn
Bilde
Pandaklanen
Seniorbruker
Seniorbruker
Innlegg: 77
Registrert: tor 20.06.2013 kl. 17.30

Re: Advent 2014

Legg inn av Pandaklanen »

Jeg har ikke meldt meg på noen luke på kalenderen ennå, men holder på med flere ideer så en av de siste lukene blir nok min ;) .

En av plassene som er i tankene mine egner seg best som Premium only. Er det ufint å bruke det på en kalendercache?
Brukeravatar
ArveAnd
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 19.51
Sted: Melkeplassen

Re: Advent 2014

Legg inn av ArveAnd »

Pandaklanen skrev:Jeg har ikke meldt meg på noen luke på kalenderen ennå, men holder på med flere ideer så en av de siste lukene blir nok min ;) .

En av plassene som er i tankene mine egner seg best som Premium only. Er det ufint å bruke det på en kalendercache?

hm... er det mulig at du kan ha den åpen for alle i adventstida, for så å gjere den til PM-cache etter jul?
Brukeravatar
kawlii
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 220
Registrert: tor 17.10.2013 kl. 16.50

Re: Advent 2014

Legg inn av kawlii »

Sikkert et dumt spørsmål her nå...
Men.. navnet på cachen, det skal være "Julestri(l) 21 - navn" (for min del)?
Brukeravatar
Hannkatten
Forumadministrator
Forumadministrator
Innlegg: 804
Registrert: fre 21.06.2013 kl. 2.26
Sted: Nesttun
Kontakt:

Re: Advent 2014

Legg inn av Hannkatten »

Ingen spørsmål er dumme. Det er i hvert fall det prefikset jeg har foreslått, og som vi har brukt de siste par årene. Altså uten årstall i navnet.

Og så fjerner vi gjerne prefikset i januar en gang.
Bilde
Svar