Noen som kjenner??

"Hovedforumet" hvor vi diskuterer alt som ikke passer i andre spesialfora.
Svar
Brukeravatar
kawlii
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 220
Registrert: tor 17.10.2013 kl. 16.50

Noen som kjenner??

Legg inn av kawlii »

Hei!

Er det noen som tilfeldigvis vet hvem nicket vst2002 tilhører? Skulle gjerne vært i kontakt med han/henne/de..
Brukeravatar
ArveAnd
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 19.51
Sted: Melkeplassen

Re: Noen som kjenner??

Legg inn av ArveAnd »

Kan dessverre ikkje hjelpe der nei.
Og dette er jo eit godt eksempel på at det er synd at groundspeak godtar brukarar som ikkje har verifisert epostadressa si. Umulig å kontakte - la oss håpa at groundspeak endrar dette med tida (men det hjelp jo ikkje deg no....)
Brukeravatar
kawlii
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 220
Registrert: tor 17.10.2013 kl. 16.50

Re: Noen som kjenner??

Legg inn av kawlii »

Hadde vært en glede om de klarte å endre akkurat det..
Nå har jeg ikke et veldig stort problem med denne brukeren, annet enn at jeg "må" inn å slette logger på muliten min til stadighet.
Hadde vært så veldig mye enklere å sende de en mail med info om hvorfor loggene deres blir slettet frem til loggen er signert... :roll:
Brukeravatar
ArveAnd
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 19.51
Sted: Melkeplassen

Re: Noen som kjenner??

Legg inn av ArveAnd »

Eg ser frå Facebook-gruppa at nokon med tilsvarande problem har fått hjelp frå Groundspeak med kontoar som ikkje er validert.

Her er innlegget til vedkommande:
Og da fikk jeg svar fra Groundspeak:

Thank you for reaching out to us. We apologize for this frustrating situation. Because the user created their account on a mobile app, at this time we do not require validation for Geocaching.com. Since this has been brought to our attention, we understand the need and are working to fix this experience in the near future.

We have validated xxxxxx account so you should be able to message them directly now. If you come across any more accounts that are not validated, please reply to this email and I can continue to help until the validation process has been improved.

-------------
Så kanskje du også kan prøve å kontakte Groundspeak i "din" sak?
Brukeravatar
kawlii
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 220
Registrert: tor 17.10.2013 kl. 16.50

Re: Noen som kjenner??

Legg inn av kawlii »

Endte med at jeg tok kontakt med Groundspeak jeg også, og da tok det ikke lange tiden før jeg kunne sende brukeren en mail ;)
Takker så mye for tipset ArveAnd :D
Svar