Info om bruken av dette forumet
Posted: Wed 08.01.2014 kl. 13.21
Vi ser at folk bruker dette forumet til å planlegge fellesturer, og det synes vi er strålende! Noen av de mest leste trådene på nettstedet, er nettopp i Turer-forumet.
Vi ønsker derfor å gjøre som på gcinfo og bidra til å gjøre ting litt mer oversiktlig.
Hvis dere oppretter en tråd om en fremtidig tur i denne tråden, ta med mål og dato i emnet, f.eks.:
Trolltunga 02.06.2014
Gjør også emnet Vedvarende ved å velge Endre emnetypen til: Vedvarende under fanen Alternativer under innleggsteksten. Når datoen er passert, endres "vedvarende"-statusen til "Normal". Dersom en planlagt tur blir avlyst før denne datoen, kan trådstarter gjerne endre trådnavnet ved å legge til ordet "Avlyst:" først i emnenavnet.
Dette betyr ikke at dette forumet skal være "reservert" for turannonseringer - hensikten er bare å gjøre det mulig for trådstartere (og moderatorer) å fremheve fremtidige turer.
Vi ønsker derfor å gjøre som på gcinfo og bidra til å gjøre ting litt mer oversiktlig.
Hvis dere oppretter en tråd om en fremtidig tur i denne tråden, ta med mål og dato i emnet, f.eks.:
Trolltunga 02.06.2014
Gjør også emnet Vedvarende ved å velge Endre emnetypen til: Vedvarende under fanen Alternativer under innleggsteksten. Når datoen er passert, endres "vedvarende"-statusen til "Normal". Dersom en planlagt tur blir avlyst før denne datoen, kan trådstarter gjerne endre trådnavnet ved å legge til ordet "Avlyst:" først i emnenavnet.
Dette betyr ikke at dette forumet skal være "reservert" for turannonseringer - hensikten er bare å gjøre det mulig for trådstartere (og moderatorer) å fremheve fremtidige turer.