MEGA-event i Oslo 3.mai 2014
-
- Bruker
Re: MEGA-event i Oslo 3.mai 2014
Da har vi (fruen og jeg) også meldt vår ankomst her.
-
- Bruker
Da var til og med hotellet reservert. Fra onsdag 30.4. til søndag 4.5. Thon hotel Slottsparken. dette blir bra!!!!!
Støtter forslaget om en samling (event) for å gå fellescacheturer. Spesielt siden hoved-eventet er såpass kort, og helgen er lang. Vi må jo få litt uttelling av helgen.
Støtter forslaget om en samling (event) for å gå fellescacheturer. Spesielt siden hoved-eventet er såpass kort, og helgen er lang. Vi må jo få litt uttelling av helgen.
Er det noen som har bestilt overnatting?
Jeg likte forslaget til kattene om event og at man gjerne samler seg litt
Jeg likte forslaget til kattene om event og at man gjerne samler seg litt
- Hunnkatten
- Kasserer
Da var vi booket inn i Oslo også, og valget falt på Rica Travel Hotel, fra 1. til 4. mai.
- GorgonVaktmester
- Bruker
Det er stamhotellet mitt når jeg er i Oslo! Jeg har bodd der i 10-12 år nå...Hunnkatten wrote:Da var vi booket inn i Oslo også, og valget falt på Rica Travel Hotel, fra 1. til 4. mai.
Sentralt beliggende, stille og rolig (ikke en traffikert veg på noen side av bygningen) og etter Oslo-standard et relativt rimelig hotell.
-
- Bruker
Siden vi nå er en grei gjeng som skal over fjellet en tur i Mai, hadde det vært kjekt å gå fellesturer. Lurte derfor på om det er stemning for å samles før avreise, for å samkjøre litt ønsker, evt. løse mysteries? Noen har jo tatt en del av cachene i området, mens andre (les: vi) har omtrent ikke tatt noen, så vi er ganske åpen i den sammenheng. Evt om det er stemning for å legge dette som et tema på neste tish?
Ordet fritt...
Ordet fritt...
- Oppdagerne
- Veteranbruker
Vi blir med til Oslo.
Å ha et par samlingskvelder før avreise høres lurt ut, men jeg vet ikke om det bør gjøres på allerede eksisterende eventer da fokuset for de som skal være med vil bli tur og ikke event. Dette vil nok også føre til at de som ikke skal være med til Oslo kan føle seg litt utenfor.
Å ha et par samlingskvelder før avreise høres lurt ut, men jeg vet ikke om det bør gjøres på allerede eksisterende eventer da fokuset for de som skal være med vil bli tur og ikke event. Dette vil nok også føre til at de som ikke skal være med til Oslo kan føle seg litt utenfor.
-
- Nybegynner
Nå er flybillett og hotell bestilt. Reiser til Oslo torsdag formiddag og tilbake søndag kveld. Overnatting blir på Scandic Byporten
Jeg har også bestilt reise og hotell. Samme sted og samme tid som Digital maps.
- Hunnkatten
- Kasserer
Og vips hadde me bytta hotell i Oslo gitt, fekk eit mykje bedre tilbud på Comfort Hotel Grand Central
Men tippar at me uansett klare å finna kvarandre der nede.
Men tippar at me uansett klare å finna kvarandre der nede.