Arkivering av våre Solbakkefjellet rundt cacher

"Hovedforumet" hvor vi diskuterer alt som ikke passer i andre spesialfora.
Svar
DoffeLoffe
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Registrert: tir 06.08.2013 kl. 0.32

Arkivering av våre Solbakkefjellet rundt cacher

Legg inn av DoffeLoffe »

Hei alle sammen

Vi hadde håpet å klare å holde cachene aktive selv om vi flyttet fra byen, men vi ser at det har blitt færre besøk nordover til Bergen med tiden og vi klarer ikke å vedlikeholde cachene godt nok i forhold til at dette skal være i en powertrail som mange besøker. Våre cacher er også noen av dem som vår mye besøk fra folk som bare kjører forbi. Da er det kjipt at det er våte logger og deaktiverte (og nå arkiverte :oops: ) cacher.

Vi tenkte derfor det var bedre å arkivere våre cacher og åpne opp for at nye og aktive cachere i Bergen får mulighet til å legge ut sine egne. Selve cacheboksene vil fortsatt være der så hvis neste mann har lyst til å bruke dem om igjen så er det fritt frem.

Arkiverer ikke før jeg får "go ahead" så det ikke blir mer nedetid enn nødvendig og neste mann får tid til å forberede seg.
Brukeravatar
kawlii
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 220
Registrert: tor 17.10.2013 kl. 16.50

Re: Arkivering av våre Solbakkefjellet rundt cacher

Legg inn av kawlii »

Jeg kunne gjerne tenke meg å ta noen av de, men ikke alle.
94,95 og 96 hadde vært midt i blinken, om ikke abra som nå har de rundt vil ha de :)
Brukeravatar
abra
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 104
Registrert: ons 19.06.2013 kl. 7.25
Sted: Askøy

Re: Arkivering av våre Solbakkefjellet rundt cacher

Legg inn av abra »

Vi har i grunnen mer enn nok som det er. Synes det er fint om kawlii tar de tre. :)
DoffeLoffe
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Registrert: tir 06.08.2013 kl. 0.32

Re: Arkivering av våre Solbakkefjellet rundt cacher

Legg inn av DoffeLoffe »

Så flott at du kan ta noen av dem kawlii.

Da er det bare strekket langs hovedveien som gjenstår.
Vimsk14
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Registrert: tir 14.07.2015 kl. 22.09

Re: Arkivering av våre Solbakkefjellet rundt cacher

Legg inn av Vimsk14 »

Heisann,
Vi kan gjerne overta noen av de som er igjen. Hva mange er det? Dersom de ligger på rekke og ikke er flere enn10 kan vi være behjelpelig dersom ikke flere melder seg :) Vi hadde jo håpet å logge de da, men men :-)
Svar