Det pleier å være populært med friluluftseventer – i hvert fall når været er bra

BOF har anlagt flere fine bålplasser hvor det er lov å tenne bål hele året. (For eksempel Skomakerdiket og Indianersletten.) Snakker man pent med BOF, kan det hende vi får reservere Kollevågen vederlagsfritt.
Jeg vil tro at det er interesse for noe à la
Mystery Masterclass - Beginner. Gjerne også
Mystery Masterclass - Intermediate, men det kan man kanskje komme tilbake til når det første er avviklet. Det krever egnet sted å være. Om ikke annet, så har vi Radiostasjonen hvor vi hadde
GSAKworkshop.
Jeg innser at det ikke er mange i Bergen som vil lede et «mystery-event», så jeg får vel stille meg til disposisjon. Da ser jeg helst at noen andre ordner med lokaler. I utgangspunktet er jeg opptatt alle helger på nyåret frem til og med pinse. Jeg foretrekker derfor at et mystery-event vil bli holdt på kveldstid. Mandag, tirsdag og torsdag passer best.
Vil til slutt presisere at vi har «gjørokrati» - de som gidder å gjøre noe, bestemmer hva som skal gjøres. De som vil arrangere event, trenger ikke godkjenning fra GeoBergen.