Fellesprosjektet vårt, PT-en rundt Solbakkefjellet, har lenge hatt noen hull her og der, men etter at 21 av dem nylig ble arkivert, mangler vi nå nesten en fjerdedel av cachene.
Hullene er:
1 på #23
2 på #26 og #27
1 på #29
21 på #31 til #51
Jeg håper det er vilje til å holde PT-en i live, men da trenger vi flere cacheeiere eller ev. eksisterende eiere som kan tenke seg å eie flere.
Det mangler totalt 25, og det er vel passe å dele på 3-5 personer?
Solbakkefjellet rundt
- Hannkatten
- Forumadministrator
Re: Solbakkefjellet rundt
Som nemnt på chatten så tar eg gjerne nokre av dei siste, rundt nr 50.
I første omgang tenker eg at eg kan fylle på med 4 stk, dvs 48-51 - da har eg totalt 10 stk etterkvarandre (som i utgangspkt er ei passande mengde).
Denne åpningen fra 31 og til 51 (evt 47) er jo ein glimrande stad for nye cache-eigarar å melde sin interesse også. Så eg oppfordrar andre til å prøve seg om dei har lyst!
I første omgang tenker eg at eg kan fylle på med 4 stk, dvs 48-51 - da har eg totalt 10 stk etterkvarandre (som i utgangspkt er ei passande mengde).
Denne åpningen fra 31 og til 51 (evt 47) er jo ein glimrande stad for nye cache-eigarar å melde sin interesse også. Så eg oppfordrar andre til å prøve seg om dei har lyst!
-
- Bruker
Da kan vi ta dem som gjenstår, evt avtale med bjoff om å dele dem mellom oss.
De som gjenstår er:
1 på nummer 23
2 på numrene 26 og 27
1 på nummer 29
7 på numrene 31 til 37
De som gjenstår er:
1 på nummer 23
2 på numrene 26 og 27
1 på nummer 29
7 på numrene 31 til 37
Sendte deg nettopp en PM om deling av disse.Fru Midtun wrote:Da kan vi ta dem som gjenstår, evt avtale med bjoff om å dele dem mellom oss.
Så da betyr vel dette nesten av hele PT'en er oppe igjen for fullt om ikke så altfor lenge da....
- Hannkatten
- Forumadministrator
Ja, det løste seg greit, dette. Takk, alle sammen
-
- Bruker
Etter knallharde forhandlinger er det klart at Team Midtun tar 23, 26, 27, 29 og 31. bjoff tar seg av 32 til 37.
Då vart det dessverre brått enda fleire hol i denne løypa. Igjen så synst eg det er synd desse blir arkivert og ikkje adoptert bort - både for å gjere det enklare for andre å overta og samtidig beholde historikk. Men igjen, det er det ikkje noko å gjere med no - og får håpe nokon vil ta ansvar for dei "nye" hola også:
nr 20
nr 21
nr 24
nr 25
nr 28
nr 30
nr 20
nr 21
nr 24
nr 25
nr 28
nr 30
-
- Bruker
De ligger jo litt innimellom våre nyervervede bokser langs løypen, så vi kan forsåvidt ta oss av dem også.ArveAnd wrote:Då vart det dessverre brått enda fleire hol i denne løypa. Igjen så synst eg det er synd desse blir arkivert og ikkje adoptert bort - både for å gjere det enklare for andre å overta og samtidig beholde historikk. Men igjen, det er det ikkje noko å gjere med no - og får håpe nokon vil ta ansvar for dei "nye" hola også:
nr 20
nr 21
nr 24
nr 25
nr 28
nr 30
Men hvis noen andre ønsker noen av cachene mellom 20 og 31, så er det bare å gi beskjed, så kan vi dele
Nå er Solbakkefjellet #26 arkivert.. Er det noen som har planer om å legge ut ny, eller eventuelt noen som er aktive som kunne tenke seg å legge ut?
Dumt å mangle en midt inni der...
Dumt å mangle en midt inni der...