Se Aktive emner knapp

Diskusjoner om selve forumløsningen
Svar
brittish
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.21

Se Aktive emner knapp

Legg inn av brittish »

Er det muliig å få en slik "Se Aktive emner" knapp som finnes på gcinfo. Er ikke et problem enda, men hvis det skulle bli så mye aktivitet som en kanskje håper på så synes i hvertfall jeg at det er en grei måte å få oversikt over hva som har skjedd siden sist jeg var inne.
mdrange
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 22.43

Re: Se Aktive emner knapp

Legg inn av mdrange »

brittish
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.21

Re: Se Aktive emner knapp

Legg inn av brittish »

Godt andre er mer observante, :D men liker generelt dårlig nedtrekksmenyer når jeg bruker nettbrett, men skal nok klare meg.
Brukeravatar
Oppdagerne
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 227
Registrert: fre 16.08.2013 kl. 10.53
Sted: Bergen

Re: Se Aktive emner knapp

Legg inn av Oppdagerne »

brittish skrev:Er det muliig å få en slik "Se Aktive emner" knapp som finnes på gcinfo. Er ikke et problem enda, men hvis det skulle bli så mye aktivitet som en kanskje håper på så synes i hvertfall jeg at det er en grei måte å få oversikt over hva som har skjedd siden sist jeg var inne.
Hvis du ser på de firkantede ikonene helt til venstre, så ser du at uleste forum/tråder har et ikon med hvit lys skrift hvor det står "new", mens på de forum eller trådene det ikke er nye innlegg, står det "old". Dette er en enkel og grei navigeringshjelp til uleste poster
Bilde Bilde
brittish
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.21

Re: Se Aktive emner knapp

Legg inn av brittish »

Oppdagerne skrev:
brittish skrev:Er det muliig å få en slik "Se Aktive emner" knapp som finnes på gcinfo. Er ikke et problem enda, men hvis det skulle bli så mye aktivitet som en kanskje håper på så synes i hvertfall jeg at det er en grei måte å få oversikt over hva som har skjedd siden sist jeg var inne.
Hvis du ser på de firkantede ikonene helt til venstre, så ser du at uleste forum/tråder har et ikon med hvit lys skrift hvor det står "new", mens på de forum eller trådene det ikke er nye innlegg, står det "old". Dette er en enkel og grei navigeringshjelp til uleste poster
Jeg har sett de, men når man får mange tråder og noen kommenterer i en gammel tråd så blir det ikke like enkelt. Derfor liker jeg å kunne sortere på de siste aktive trådene. Nå har vi jo denne muligheten, som mdrange påpekte. Jeg liker bare ikke nedtrekksmenyer når jeg sitter på nettbrett, men jeg klarer meg ;)
Brukeravatar
Hannkatten
Forumadministrator
Forumadministrator
Innlegg: 804
Registrert: fre 21.06.2013 kl. 2.26
Sted: Nesttun
Kontakt:

Re: Se Aktive emner knapp

Legg inn av Hannkatten »

brittish skrev:Jeg har sett de, men når man får mange tråder og noen kommenterer i en gammel tråd så blir det ikke like enkelt. Derfor liker jeg å kunne sortere på de siste aktive trådene. Nå har vi jo denne muligheten, som mdrange påpekte. Jeg liker bare ikke nedtrekksmenyer når jeg sitter på nettbrett, men jeg klarer meg ;)
Forumet er ikke spesielt godt tilpasset nettbrett. Jeg anbefaler å bruke Tapatalk på nettbrett og mobil. Forumet er aktivert for det.
Bilde
olea
Seniorbruker
Seniorbruker
Innlegg: 68
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.59
Sted: Åsane

Re: Se Aktive emner knapp

Legg inn av olea »

Anbefaler at du lager deg et bokmerke til: http://forum.geobergen.no/search.php?search_id=active_topics
brittish
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.21

Re: Se Aktive emner knapp

Legg inn av brittish »

Mange gode råd her. Til informasjon så er det ikke sånn at nedtrekksmenyer ikke fungerer på nettbrett. Det er bare å holde fingeren lenge i ro på menyen så får en opp alternativene, men det er litt ekstra styr og derfor liker jeg dem ikke. Men som sagt tidligere så var det viktigste at funksjonen faktisk finnes.
Brukeravatar
bjoff
Bruker
Bruker
Innlegg: 44
Registrert: søn 04.08.2013 kl. 20.48
Kontakt:

Re: Se Aktive emner knapp

Legg inn av bjoff »

Ah, trodde ikke TapaTalk var tilgjengelig her, er blitt så bortskjemt med at websteder ser at jeg bruker en mobil enhet og spør om jeg vil benytte tt.

Men da har jeg også forumet her på mobilen. ;)
Brukeravatar
Hannkatten
Forumadministrator
Forumadministrator
Innlegg: 804
Registrert: fre 21.06.2013 kl. 2.26
Sted: Nesttun
Kontakt:

Re: Se Aktive emner knapp

Legg inn av Hannkatten »

Godt mulig at det er en egen mod som må til for at akkurat det skal funke. Hvis du finner ut hvilken, er det bare å si fra...
Bilde
Svar