Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Her kan vi diskutere turer vi har vært på, eller som vi vil planlegge.
eirikub
Juniorbruker
Juniorbruker
Innlegg: 19
Registrert: søn 21.07.2013 kl. 16.22
Sted: Ytre Sandviken

Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Legg inn av eirikub »

Eg ser det var mykje aktivitet med fellesturar i sommar. Desse fekk eg dessverre ikkje vore med på, men eg ser av diskusjonane på cachetur.no at det også var sett opp fleire moglege turar som det ikkje har blitt noko av endå.

Er det nokon som for eksempel har tid og lyst til å bli med på denne, som brittish har sett opp?
https://www.cachetur.no/fellestur/1801
(passordet er vel cache - håpar ikkje det er så veldig hemmeleg) :)
Brukeravatar
ArveAnd
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 19.51
Sted: Melkeplassen

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Legg inn av ArveAnd »

Eg er gjerne med på Crazy-Fanatur utover hausten ein gong!
brittish
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.21

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Legg inn av brittish »

Min plan har vært å dra på disse i løpet av høsten/vinteren, men foreløpig har jeg ikke hatt tid. Planen for min del har også vært å gjøre det på hverdager, da jeg liker å ha helgene til lengre turer. Unntaket er hvis det meldes skikkelig drittvær da kan man jo like gjerne bruke helgen til å krype rundt og lete etter mikroer.
ToiniFTW
Varamedlem
Varamedlem
Innlegg: 185
Registrert: ons 19.06.2013 kl. 10.10

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Legg inn av ToiniFTW »

Jeg vil gjerne være med (bli invitert som sist) på slike turer. Jeg har fri onsdager og slutter på jobb klokken 15 fredager. :)
Brukeravatar
thomfre
Bruker
Bruker
Innlegg: 45
Registrert: ons 13.03.2013 kl. 20.21

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Legg inn av thomfre »

Jeg vil anbefale dere å opprette ei gruppe på cachetur.no, og så legge turene inn der. Da slipper dere å bruke passordbeskyttede turer, da kan de være vanlig private turer :)
brittish
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.21

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Legg inn av brittish »

Nå er ikke dette private turer, de er åpne for alle som er innom her eller hører om de på andre måte. Vi lar til og med folk fra Rogaland være med ;) . Så å lage en gruppe vil jo bare bli merarbeid i forhold til å administrere den.

Turene kunne nok like gjerne vært offentlige, men de ble nå laget sånn fordi jeg ville ha en viss kontroll da jeg laget de. Er usikker på om det hadde spilt noen rolle om jeg hadde valg passordbeskyttet eller offentlig når de ligger som kladd. Men det spile rnå liten rolle man skriver vel kun inn passordet første gangen
Revinnen
Bruker
Bruker
Innlegg: 41
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 22.15
Sted: Fana

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Legg inn av Revinnen »

Reven er i alle høve interessert i ein slik tur.

Kanskje er det også fleire som er interesserte i eit "oppsamlingsheat" for dei som ikkje hadde høve til å vera med på alle fellesturane tidlegare i år?
Brukeravatar
thomfre
Bruker
Bruker
Innlegg: 45
Registrert: ons 13.03.2013 kl. 20.21

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Legg inn av thomfre »

brittish skrev:Turene kunne nok like gjerne vært offentlige, men de ble nå laget sånn fordi jeg ville ha en viss kontroll da jeg laget de. Er usikker på om det hadde spilt noen rolle om jeg hadde valg passordbeskyttet eller offentlig når de ligger som kladd. Men det spile rnå liten rolle man skriver vel kun inn passordet første gangen
Offentlige blir offentlig uansett om turen er markert som kladd eller ikke.
Men, du bør fjerne kladd-statusen på turen når dere bestemmer dere for å faktisk dra på tur.
brittish
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.21

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Legg inn av brittish »

Har nå foreslått 20. oktober. for Fanacachene. Den videre diskusjonen om hvilke cacher og når tas på Cachetur https://www.cachetur.no/fellestur/1801.

For de som ikke vet det så ligger det også i planene en tur til Sotra (blir sannsynligvis flere turer) - turen finner dere her https://www.cachetur.no/fellestur/1800
KOm gjerne med kommentarer til cacher osv inne på denne turen også
ToiniFTW
Varamedlem
Varamedlem
Innlegg: 185
Registrert: ons 19.06.2013 kl. 10.10

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Legg inn av ToiniFTW »

Er onsdag 21. en mulighet istedenfor? Har så gjerne lyst å være med på turene! :)
Svar