Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Her kan vi diskutere turer vi har vært på, eller som vi vil planlegge.
brittish
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.21

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Innlegg av brittish »

ToiFre skrev:Er onsdag 21. en mulighet istedenfor? Har så gjerne lyst å være med på turene! :)
Da har jeg event.......
ToiniFTW
Varamedlem
Varamedlem
Innlegg: 185
Registrert: ons 19.06.2013 kl. 10.10

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Innlegg av ToiniFTW »

Ja, stemmer det! :) Da får jeg bare grine litt til sjefen ;P
Brukeravatar
Hunnkatten
Kasserer
Kasserer
Innlegg: 129
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 18.41
Sted: Nesttun
Kontakt:

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Innlegg av Hunnkatten »

Henger meg på ønske om onsdag, siden eg faktisk da befinner meg i landet til ein forandring... :-)
BildeBilde
brittish
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.21

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Innlegg av brittish »

For de som ikke kan på tirsdag er det jo bare å ta initiativ til en fellestur. Det går an å klone turen inne på Cachetur, så slipper man å legge inn alle cachene på nytt - trykk på Klonknappen, resten finner dere ut av.
ToiniFTW
Varamedlem
Varamedlem
Innlegg: 185
Registrert: ons 19.06.2013 kl. 10.10

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Innlegg av ToiniFTW »

Går fint for meg. Jeg har grinet litt til sjefen og får gå klokken 18:00. Er på oppmøtested noen minutter senere enn andre. Hvor møtes vi?
brittish
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.21

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Innlegg av brittish »

Detaljer om turen finner du på cachetur inkludert oppmøtested.
brittish
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.21

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Innlegg av brittish »

For de som ikke har fått det med seg så blir det tur i morgen Onsdag til Sotra

Detaljer finner du her

https://www.cachetur.no/fellestur/1800
eirikub
Juniorbruker
Juniorbruker
Innlegg: 19
Registrert: søn 21.07.2013 kl. 16.22
Sted: Ytre Sandviken

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Innlegg av eirikub »

For dei som ikkje fekk vore med i sommar, og for dei som har ønskt oppsamlingsheat, prøver eg no å få til ein ny runde i Banden-land. Eg har lagt det opp slik at den generelle diskusjonen og interessepåmeldinga skjer på lenkja nedanfor, og så lagar vi delturar for kvar gong der vi legg inn aktuelle cachar, og der ein melder seg på til kvar spesifikke tur.

Elles er det berre å vere med på å påverke kva cachar vi skal ta - vi kan gjerne ta meir enn berre Banden-boksar dersom det er noko anna aktuelt i området.

Turplanleggingssida er her: https://www.cachetur.no/fellestur/2747
eirikub
Juniorbruker
Juniorbruker
Innlegg: 19
Registrert: søn 21.07.2013 kl. 16.22
Sted: Ytre Sandviken

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Innlegg av eirikub »

Det viste seg at denne måten å organisere på (tur med delturar) heller ikkje fungerte som tenkt, fordi delturane automatisk arva påmeldingar frå hovudturen.

Difor har eg oppretta gruppa «Fellesturer i Bergens-området» (https://www.cachetur.no/gruppe/FB) og invitert alle nicka som har vore med på tur før. Slik kan forhåpentleg denne gruppa bli eit forum for diskusjonar, og så kan påmeldinga til turane fungere som nettopp det, dvs. at ein melder seg på når ein veit om ein kan den spesifikke datoen som er avtalt i gruppa.

Dette vil seie at eg sletta dei gamle Banden-turane mine (del 2 og 3) og har lagt dei inn som turar på gruppa.

Eg håpar alle vil leggje dei framtidige fellesturane sine inn her. Eg er usikker på korleis det fungerer med innmelding i gruppa for dei eg eventuelt har gløymt, men de får berre ta kontakt dersom det krev at eg godkjenner e.l.
Brukeravatar
Hannkatten
Forumadministrator
Forumadministrator
Innlegg: 804
Registrert: fre 21.06.2013 kl. 2.26
Sted: Nesttun
Kontakt:

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Innlegg av Hannkatten »

Jeg synes det er leit at man oppfordrer til å flytte diskusjoner bort fra forumet - vi ønsker å øke bruken, ikke redusere den enda mer. Dette underforumet er opprettet med akkurat dette formålet. Det står i kunngjøringen øverst i underforumet hvordan man kan bruke emnefeltet til å gjøre det tydelig.

Kanskje man i det minste kan diskutere generelt her, og så bruke gruppen på cachetur.no til å administrere påmeldinger, samkjøring, møtested osv. for helt konkret fastsatte turer?
Bilde
Svar