Tur til Dublin og GC43!

Her kan vi diskutere turer vi har vært på, eller som vi vil planlegge.
Brukeravatar
thomfre
Bruker
Bruker
Innlegg: 45
Registrert: ons 13.03.2013 kl. 20.21

Re: Tur til Dublin og GC43!

Innlegg av thomfre »

Vi har bestilt tur i påsken, fordi det er da vi har tid til det, og vi ville bestille mens billettene var billige.

Jeg vil IKKE kapre denne tråden, eller overkjøre noen her, men de som har lyst, kan bli med :)
Beklager hvis noen føler vi har overkjørt noen, vi gjorde det slik fordi vi ikke ville overkjøre noen her :)
Brukeravatar
Hannkatten
Forumadministrator
Forumadministrator
Innlegg: 804
Registrert: fre 21.06.2013 kl. 2.26
Sted: Nesttun
Kontakt:

Re: Tur til Dublin og GC43!

Innlegg av Hannkatten »

Til orientering så har nå en større gruppe på Haugalandet, inkludert et par av våre medlemmer, planlagt og bestilt Dublintur i påskehelgen, så dermed er den potensielle reisegruppen fra denne tråden blitt mye mindre.

Kanskje vi først kan be de som ikke skal reise i påsken, men som likevel ønsker en tur til Dublin, om å melde sin interesse her og hvilke langhelger som er aktuelle? For vår del er det snakk om slutten av mai og utover.
Bilde
Mr.Jacobsen
Bruker
Bruker
Innlegg: 25
Registrert: lør 13.09.2014 kl. 9.33

Re: Tur til Dublin og GC43!

Innlegg av Mr.Jacobsen »

Egentlig bør jeg ikke reise da jeg har nok reiseplaner dette året. Men kanskje:-)
brittish
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.21

Re: Tur til Dublin og GC43!

Innlegg av brittish »

Jeg er som nevnt tidligere gjerne med på tur, For meg er foreløpig alle helger fra uke 16 - 24 mulige. For å bestemme tidspunkt så har jeg laget en liste over alle ukene. Kopier listen inn i et nytt innlegg og skriv opp nicket ditt på de helgene som er aktuelle så kan vi kanskje komme frem til den som er mest optimal (utvid gjerne listen i begge ender hvis dere ønsker helger utenfor "mitt" vindu.)

Ukenr:

16-brittish
17-brittish
18-brittish
19-brittish
20-brittish
21-brittish
22-brittish
23-brittish
24-brittish
eirikub
Juniorbruker
Juniorbruker
Innlegg: 19
Registrert: søn 21.07.2013 kl. 16.22
Sted: Ytre Sandviken

Re: Tur til Dublin og GC43!

Innlegg av eirikub »

Var det mange som tok turen i år, eller er det noko interesse for å få dette til til neste år? SAS har fleire gode tilbod for tida, både med betaling med pengar og poeng – knapt 1200 kr eller 18 000 EB-poeng – men det krev at ein har evne til å hive seg rundt litt kjapt. :)

For meg er det mest aktuelt i byrjinga av mars, men byrjinga av april kan også gå.
brittish
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.21

Re: Tur til Dublin og GC43!

Innlegg av brittish »

jeg reiser til Dublin 11-14 februar, hvis noen vil være emd så er det bare å henge seg på. Blir nok like mye sightseeing som caching
Svar