Vedlikehald av gamle cachar

"Hovedforumet" hvor vi diskuterer alt som ikke passer i andre spesialfora.
Olemoren
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Registrert: ons 28.08.2013 kl. 17.57

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Innlegg av Olemoren »

Jippi da er koordinatene på Ørnefjell cachen endelig oppdatert av CO. Folk kan nå finne den uten fare for å falle ned fra stup ;) Bare vær ops på at det ligger to bokser der nå. Var der idag. Signerte loggen i begge for sikkerhetsskyld...
ToiniFTW
Varamedlem
Varamedlem
Innlegg: 185
Registrert: ons 19.06.2013 kl. 10.10

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Innlegg av ToiniFTW »

Haha, Ørnefjell cachen var veldig interessant da jeg og min muggler-bror skulle finne den. Jeg gikk etter originale koordinater og skjønte lite, plutselig stod min bror langt ned i fjellveggen med kratt nesten så høy som han. "Tror du den er her?", roper han mens jeg vinker febrilsk for at han skal komme opp igjen. Det var da vi sjekket cachen på appen og fant noen litt bedre koordinater :lol: :lol: :lol:
Brukeravatar
kawlii
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 220
Registrert: tor 17.10.2013 kl. 16.50

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Innlegg av kawlii »

Til info så sendte Pandaklanen og jeg med ny boks og logg til Salomonbay #1 (GCC668). Den gamle ble fjernet og ny lagt ut 5/9-16 :)
Brukeravatar
kawlii
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 220
Registrert: tor 17.10.2013 kl. 16.50

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Innlegg av kawlii »

Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg søker opp de eldste cachene i Hordaland? :geek:
brittish
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.21

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Innlegg av brittish »

Kan du ikke bare søke på Hordaland og så sortere søket på "placed date" evt lage en PQ som går fra 2000 til f.eks 2005 og så sortere listen på "Placed date".
Brukeravatar
kawlii
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 220
Registrert: tor 17.10.2013 kl. 16.50

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Innlegg av kawlii »

Takker så mye for hjelpen! :)
Svar