Infoark for Cacher

"Hovedforumet" hvor vi diskuterer alt som ikke passer i andre spesialfora.
brittish
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.21

Re: Infoark for Cacher

Legg inn av brittish »

Forresten så var det litt bevisst fargevalg, alzheimeren slo visst til igjen :oops: . Jeg valgte først tre farger som var forskjellige og godt lesbare. Først så var de ikke der de er nå, men jeg syntest den grønne fargen passet best på geocaching.com, den røde var mest synlig og derfor valgte jeg den for geobergen, da var det bare den blå igjen til gcinfo. Blåfargen i Geocache var allerede valgt så jeg så ikke at det kunne være en indirekte sammenheng. Jeg har brukt gcinfo sine ark som utgangspunkt, der er ordet rødt, og jeg ville skille arkene noe fra de en finner der
MacNervik
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Registrert: ons 04.09.2013 kl. 22.15

Re: Infoark for Cacher

Legg inn av MacNervik »

Et lite innspill , om ikke lappene er gått i trykken allerede.

Jeg ser at "CO" ofte også er nevnt med nick og evt telefonnummer/mail i cachene.
Kunne det være en ide at kontaktinfo med "Nick, telefon/mail" til CO også inngår fast i infoen på cacheboksene ??

Om jeg tenker at jeg er helt "uvitende" om geocaching - så tror jeg at jeg ikke hadde funnet ut hva jeg skulle gjort, om jeg hadde funnet en "knust cacheboks" i terrenget - og vil varsle om funnet via geobergen.no/geocaching.com el.lig.


Et navn, mail/tlf (til CO) tror jeg er mye enklere å bruke for en mugler/uvitende for å varsle om et uventet cachefunn.
brittish
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 241
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.21

Re: Infoark for Cacher

Legg inn av brittish »

MacNervik skrev:Et lite innspill , om ikke lappene er gått i trykken allerede.

Jeg ser at "CO" ofte også er nevnt med nick og evt telefonnummer/mail i cachene.
Kunne det være en ide at kontaktinfo med "Nick, telefon/mail" til CO også inngår fast i infoen på cacheboksene ??

Om jeg tenker at jeg er helt "uvitende" om geocaching - så tror jeg at jeg ikke hadde funnet ut hva jeg skulle gjort, om jeg hadde funnet en "knust cacheboks" i terrenget - og vil varsle om funnet via geobergen.no/geocaching.com el.lig.


Et navn, mail/tlf (til CO) tror jeg er mye enklere å bruke for en mugler/uvitende for å varsle om et uventet cachefunn.
Hei
Hvis du åpner filen så ser du at det er lagt inn en linje som heter kontaktinfo (kun på de større). Her kan man legge inn det man selv ønsker før man printer. Eventuelt så kan man slette linjen.
Svar