H2013 - Halloween!

Her kan vi diskutere eventer som vi vil arrangere, eller som vi vil reise til.
Svar
Brukeravatar
Oppdagerne
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 227
Registrert: fre 16.08.2013 kl. 10.53
Sted: Bergen

H2013 - Halloween!

Legg inn av Oppdagerne »

Da er det snart klart for Halloween igjen, og dette er jo en ypperlig mulighet for å promotere GeoBergen.

Styret har besluttet at de kommer til å stå som arrangør av eventet.


Torsdag 31. oktober kl 18:00 i Kandaskogen.


Av høydepunkter som kan nevnes; stort bål med mulighet for pølsegrilling og marshmallows-grilling, publisering av geocacher, lotteri med premier og premiering av beste gresskarlykt!

Styret oppfordrer alle til å skjære ut sin egen gresskarlykt. Det blir som sagt premiering for beste lykt! :o

Det vil også bli loddsalg med premier - så hvis man vil prøve lykken, er det bare å skrape frem småpengene og ta med :) Hvis det er noen som skulle ha noe liggende som kan brukes til premier - er det bare å ta kontakt. Vi blir kjempetakknemlig for alle bidrag. Av premier kan nevnes Geocoiner, cacheutstyr og -verktøy, cachebeholdere, bytteting m.m.

For de som ikke er medlemmer av GeoBergen ennå, vil det bli mulighet for å melde seg inn på eventet - husk da å ta med 50kr pr pers over 16 år

Er det noen som har lyst å bake kaker eller boller - så gi en liten lyd her i tråden :)
Bilde Bilde
Fru Midtun
Bruker
Bruker
Innlegg: 48
Registrert: tor 20.06.2013 kl. 11.46

Re: H2013 - Halloween!

Legg inn av Fru Midtun »

Så kjekt!! Dette vil vi ha med oss :D Vi melder oss frivillig til å bake sjokoladekake. Ndg premier, er jeg ikke helt sikker hva vi kan bidra med. Hva har det vært vanlig å ha tidligere som premier? (Dersom det har vært lotteri tidligere, seff) Er det geocachingsting eller "alt mulig" og hva er prisnivå? Gleder meg til Halloween, jeg :)
Brukeravatar
Hannkatten
Forumadministrator
Forumadministrator
Innlegg: 804
Registrert: fre 21.06.2013 kl. 2.26
Sted: Nesttun
Kontakt:

Re: H2013 - Halloween!

Legg inn av Hannkatten »

Vi i styret kommer nok til å besørge noen av premiene, men jo flere premier vi har, desto kjekkere blir jo loddtrekningen! Så det er bare å ta med ting man vil skal være premier. Pengeverdien på premien tror jeg ikke betyr så mye – har den god underholdningsverdi, så gjør det ingenting om den bare koster to kroner :) Er det geocachingrelatert på noen måte, er det en fin bonus.

Vi har ikke hatt lotterier på eventer i bergensområdet tidligere (så vidt meg bekjent), men andre foreninger har hatt stor suksess med det, så derfor prøver vi også. På fremtidige event så kan det jo også hende at foreningens økonomi er slik at foreningen selv kan stå for alle premiene. Vi får se hvordan det går denne gangen.

Så premier av typen GPS-mottaker, LedLenser-lykter osv., er noe vi kan ha som ambisjon, men vi begynner i det små. Jeg kan dog avsløre allerede nå at sporbare coiner vil inngå i premiene denne gangen.
Bilde
Brukeravatar
Oppdagerne
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 227
Registrert: fre 16.08.2013 kl. 10.53
Sted: Bergen

En utfordring

Legg inn av Oppdagerne »

Jeg har en utfordring til dere alle;

Invitèr med dere et nick eller to - som dere ser logger cacher i området vårt! Hvis de dukker opp på eventet - inkluder de/den du har invitert :)
Bilde Bilde
Brukeravatar
Oppdagerne
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 227
Registrert: fre 16.08.2013 kl. 10.53
Sted: Bergen

Re: H2013 - Halloween!

Legg inn av Oppdagerne »

Da var gresskar skjært ut - og det irriterer meg noe voldsomt at jeg ikke kan publisere bilder her eller på Facebook av det..... da ødelegger jeg jo litt av moroa i morgen.

Hvordan ligger dere an med gresskarene deres? Ta veldig gjerne bilder av de, men spar de til etter eventet med å legge de ut her :)




Ser forresten ut til at vi blir veldig mange i morgen, så på nytt en oppfordring om å ta med litt ved til bålet/bålene.....
Bilde Bilde
Svar