FTF-premie?

"Hovedforumet" hvor vi diskuterer alt som ikke passer i andre spesialfora.
Svar
Fru Midtun
Bruker
Bruker
Innlegg: 48
Registrert: tor 20.06.2013 kl. 11.46

FTF-premie?

Legg inn av Fru Midtun »

Tenkte jeg skulle høre litt med dere andre, og ikke minst, dere litt mer erfarne FTFjegere ;) : Er det vanlig med FTFpremie/-sertifikat i boksene?

Og: er det ønskelig, kjekt, likegyldig eller helt unødvendig?

Tenker egentlig ikke på adventscacher, juleextra, påskebokser, spesielle (multi/samarbeids/høy rating) cacher, men mer vanlige tradisjonelle-, multi- eller mysterycacher.
Brukeravatar
Hunnkatten
Kasserer
Kasserer
Innlegg: 129
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 18.41
Sted: Nesttun
Kontakt:

Re: FTF-premie?

Legg inn av Hunnkatten »

Vanlig er det vel egentlig ikkje, men det er alltid litt ektra gøy syns eg da. Trenger ikkje vera noko stor, blir og veldig glad for sertifikat, siden da føler du liksom at du har eit bevis på at du var først :)

Me er i perioder flinke å ha enten gave eller sertifikat oppi, og i perioder er me veldig dårlige på det. Kanskje me bør ha som nyttårsløfte å bli flinkare sjøl til å i allefall ha FTF-sertifikat oppi :D
BildeBilde
Revinnen
Bruker
Bruker
Innlegg: 41
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 22.15
Sted: Fana

Re: FTF-premie?

Legg inn av Revinnen »

Søstrene Grene har små plastpokaler og medaljer :D
Det viktigste er vel at loggboka er der, for vår del...
olea
Seniorbruker
Seniorbruker
Innlegg: 68
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.59
Sted: Åsane

Re: FTF-premie?

Legg inn av olea »

Du gir en FTF-premie hvis du selv har lyst til å gi en påskjønning til førstemann. Det er ingen som krever at du som cacheeier må gi en FTF-premie, og det er ingen som tenker at du er gjerrig hvis du ikke gir FTF-premie. Som cacheleter synes jeg det er hyggelig å få en FTF-premie, men jeg blir ikke skuffet om det skulle mangle. Jeg har en del FTF-er, men jeg har aldri gått på FTF-jakt på grunn av mulighetene til å vinne en FTF-premie. Som cacheeier har jeg gitt en del FTF-premier, men det har nok skjedd oftere at jeg har lagt ut cacher uten FTF-premie. De gangene jeg har gitt FTF-premie, har det som regel vært slik at cachens tema har gitt meg inspirasjon til å gi en premie innenfor samme tema.
MacNervik
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Registrert: ons 04.09.2013 kl. 22.15

Re: FTF-premie?

Legg inn av MacNervik »

Janot2 , har benyttet en del små plastpokaler med påskrevet "FTF" , og navnet på cachen..
(de finnes i både "gull" og "sølv" , har sett disse i enkelte Europris butikker)

Jeg synes dette var en god ide - og planlegger det samme når jeg skal legge ut cacher..
Svar