Forslag til innhold

Diskusjoner rundt nettsiden
Svar
Brukeravatar
Hannkatten
Forumadministrator
Forumadministrator
Innlegg: 804
Registrert: fre 21.06.2013 kl. 2.26
Sted: Nesttun
Kontakt:

Forslag til innhold

Legg inn av Hannkatten »

Nå har geobergen.no eksistert i et halvt års tid, vært tilgjengelig i tre måneder, og en del ser ut til å bruke det regelmessig. Foreløpig er forum og chat der hvor ting skjer.

Nettsiden er foreløpig bare en temmelig statisk Wordpress-side (Wordpress er et bloggsystem), men kan utvikles til å bli mye mer. Og siden forum og chat teknisk sett ligger på et eget nettsted, er det heller ikke noe i veien for å endre til andre løsninger. Vestlandscaching hadde Joomla, som undertegnede ikke kjenner så godt til, mens gcinfo.no bruker Drupal. Den største fordelen med Wordpress slik jeg ser det, er at det kreves mindre teknisk kompetanse og erfaring for å administrere.

Uansett om det blir forening eller ei, så ser jeg for meg at vi bør prøve å få nettsiden (altså Wordpress-biten) litt mer innholdsrik.

Jeg ser for meg ting som bildegalleri, turbeskrivelser, tur-rapporter, eventinfo og andre ting som har en lokal forankring. Når det gjelder hjelp til nye brukere om hvordan gjøre ditt og datt, så inneholder gcinfo.no masse informasjon, og dermed blir det naturlig at vi også har linker til andre nettsteder.

Kom gjerne med forslag til hvordan nettsiden skal være! Og hvem som helst kan bidra - jeg gir tilgang til Wordpress-siden til dem som ønsker det.
Bilde
Brukeravatar
thomfre
Bruker
Bruker
Innlegg: 45
Registrert: ons 13.03.2013 kl. 20.21

Re: Forslag til innhold

Legg inn av thomfre »

Jeg slenger inn en idé til de som vil ha: Eventkalender
Svar