[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 580: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 636: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Adgang forbudt på chatten? - GeoBergen
  • Adgang forbudt på chatten?

• Diskusjoner rundt nettsiden
Diskusjoner rundt nettsiden
    [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
  • 3 innlegg
 #1994  av kawlii
 lørdag 1. august 2015 kl. 23.07
Er uten Internett hjemme for tiden, og får derfor kun surfet via mobilen. Som om det i seg selv ikke er frustrerende nok, så kommer jeg ikke meg inn på chatten her på siden.
Trykker på "ressurser", men i stede for å gi meg valgmulighetene så blir jeg sendt inn på Forsiden.

Noen som har forslag til hvordan jeg kan få åpnet chatten? :roll:
 #1995  av Hannkatten
 lørdag 1. august 2015 kl. 23.15
Det er nok fordi forumets tema ikke er godt tilrettelagt for mobil. Jeg ser stadig etter en bedre løsning, dog.

Du kan inntil videre bruke adressen chat/ - skriv den inn eller lag et bokmerke.
 #1996  av kawlii
 lørdag 1. august 2015 kl. 23.56
Tuuusen takk! :D :D
    [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
  • Side 1 av 1
  • 3 innlegg