Innloggingsproblem med Firefox

Dette er stedet for diskusjoner rundt GPS-enheter, GSAK og alt annet teknisk.
Svar
eirikub
Juniorbruker
Juniorbruker
Innlegg: 19
Registrert: søn 21.07.2013 kl. 16.22
Sted: Ytre Sandviken

Innloggingsproblem med Firefox

Innlegg av eirikub »

Har i det siste opplevd innloggingsproblem med Firefox her på forumet og chatten. Denne nettlesaren har fungert heilt fint tidlegare.

Når eg har skrive inn brukarnamn og passord og etter alt å døme har blitt logga inn, blir eg logga ut att så fort eg prøver å gå vidare til ei anna side. Er det andre som har opplevd dette? Er det hos meg det er feil, eller er det noko med sidene her?
Brukeravatar
Hannkatten
Forumadministrator
Forumadministrator
Innlegg: 804
Registrert: fre 21.06.2013 kl. 2.26
Sted: Nesttun
Kontakt:

Re: Innloggingsproblem med Firefox

Innlegg av Hannkatten »

Slik skal det selvsagt ikke være, men jeg har sett problemet før, og det kan være relatert til en konfigurasjonsendring som er blitt gjort - i hvert fall hvis du har vært innlogget her før, og så har vært lenge borte, og at denne endringen har blitt gjort i mellomtiden.

Gå til forumforsiden (http://forum.geobergen.no/index.php) og prøv "Slett alle systemets informasjonskapsler". Det innebærer at informasjonskapslene for GeoBergen-forumet blir slettet. Du kan selvsagt slette informasjonskapsler (cookies) i nettleseren også, men denne lenken er nok hakket enklere.

Si fra hvis dette ikke funket.

Og en tanke som slo meg - hvordan fikk du da laget dette innlegget...?
Bilde
Brukeravatar
abra
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 104
Registrert: ons 19.06.2013 kl. 7.25
Sted: Askøy

Re: Innloggingsproblem med Firefox

Innlegg av abra »

Hadde samme problem for noen uker tilbake. Slettet først informasjonskaplene fra forumsiden uten at det hjalp. Gikk deretter inn i nettleseren (i Firefox: Vertøy/Innstillinger/Personvern/fjerne enkelte informasjonskapler) og fant at ikke alt vedr. GeoBergen var slettet likevel. Slettet der og etter det var alt OK.
eirikub
Juniorbruker
Juniorbruker
Innlegg: 19
Registrert: søn 21.07.2013 kl. 16.22
Sted: Ytre Sandviken

Re: Innloggingsproblem med Firefox

Innlegg av eirikub »

Tipset frå abra gjorde susen! Takk skal de ha, begge to! :)
Svar