Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Her kan vi diskutere turer vi har vært på, eller som vi vil planlegge.
eirikub
Juniorbruker
Juniorbruker
Innlegg: 19
Registrert: søn 21.07.2013 kl. 16.22
Sted: Ytre Sandviken

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Legg inn av eirikub »

Ja, det har du for så vidt rett i. Vi kan godt tenkje at den gruppa der er ein plass å samle fellesturane i Bergens-området, og så kan vi ta dei meir generelle diskusjonane her.

Målet er eigentleg berre å finne den «optimale» måten for å gjere det så enkelt som mogleg å arrangere ein fellestur. Eg har få sterke meiningar om saka. :)
Brukeravatar
thomfre
Bruker
Bruker
Innlegg: 45
Registrert: ons 13.03.2013 kl. 20.21

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Legg inn av thomfre »

eirikub skrev:Eg håpar alle vil leggje dei framtidige fellesturane sine inn her. Eg er usikker på korleis det fungerer med innmelding i gruppa for dei eg eventuelt har gløymt, men de får berre ta kontakt dersom det krev at eg godkjenner e.l.
For at folk skal kunne arrangere turer i gruppa selv må du sette de som "Gruppearrangører" :)

Jeg kommer til å utvide gruppefunksjonen slik at man kan velge å sette grupper til offentlige, private eller hemmelige. I dag er alle grupper hemmelige. Når jeg er ferdig med det, kan du f.eks. sette gruppen til privat, og la de som vil få be om å bli medlem. Men frem til det skjer må enten en gruppeeier eller gruppeadministrator legge til.
eirikub
Juniorbruker
Juniorbruker
Innlegg: 19
Registrert: søn 21.07.2013 kl. 16.22
Sted: Ytre Sandviken

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Legg inn av eirikub »

Ok. Finst det nokon rask måte å gjere alle til gruppearrangørar på, eller må eg leggje inn alle på nytt som det?
Brukeravatar
thomfre
Bruker
Bruker
Innlegg: 45
Registrert: ons 13.03.2013 kl. 20.21

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Legg inn av thomfre »

eirikub skrev:Ok. Finst det nokon rask måte å gjere alle til gruppearrangørar på, eller må eg leggje inn alle på nytt som det?
Hvis du ikke vil legge til folk som det selv, kan jeg ordne det raskt for deg :)
eirikub
Juniorbruker
Juniorbruker
Innlegg: 19
Registrert: søn 21.07.2013 kl. 16.22
Sted: Ytre Sandviken

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Legg inn av eirikub »

thomfre skrev:Hvis du ikke vil legge til folk som det selv, kan jeg ordne det raskt for deg :)
Ja, ta den raske måten, du! :D
Brukeravatar
thomfre
Bruker
Bruker
Innlegg: 45
Registrert: ons 13.03.2013 kl. 20.21

Re: Ta opp igjen tråden med fellesturar?

Legg inn av thomfre »

eirikub skrev:Ja, ta den raske måten, du! :D
Det er nå gjort :)
Svar