Brosjyre eller infoskriv?

"Hovedforumet" hvor vi diskuterer alt som ikke passer i andre spesialfora.
Svar
jwalldal
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Registrert: søn 24.05.2015 kl. 3.32

Brosjyre eller infoskriv?

Legg inn av jwalldal »

Jeg er blitt spurt av en turgruppe fra vår lokale velforening om jeg kan fortelle dem om geocaching, og så skal de ut på min tur i terrengrunde på Bjorøy. Finnes det noe infoskriv, brosjyrer eller folder som er laget før til slikt? Dvs en rask intro om hva man gjør og lignende. Ser at det er andre grupper på FB som har det, men jeg har ikke tilgang til dem, så derfor spør jeg her. Er det laget noe for GeoBergen?

Har jo mulighet til å linke til denne: http://www.gcinfo.no/hva-er-geocaching/
Men mulig noen vil ha noe å se på i feltet :)
Brukeravatar
Hannkatten
Forumadministrator
Forumadministrator
Innlegg: 804
Registrert: fre 21.06.2013 kl. 2.26
Sted: Nesttun
Kontakt:

Re: Brosjyre eller infoskriv?

Legg inn av Hannkatten »

Vi har noen enkle brosjyrer (brettet A4-ark), som vi pleier å dele ut på arrangementer foreningen deltar på. I tillegg har vi noen kompendier, som vi låner ut på kurs, men som vi gir bort til de som er mest interessert. Kontakt oss på utstyr@geobergen.no for å avtale henting/levering av dette dersom det er aktuelt for deg.

Vi jobber også med en mer "profesjonell" brosjyre, men den ligger fortsatt et stykke frem i tid.
Bilde
jwalldal
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Registrert: søn 24.05.2015 kl. 3.32

Re: Brosjyre eller infoskriv?

Legg inn av jwalldal »

Jeg fikk en pdf på en tosiders folder fra en i Geocaching Østfold, som hun hadde laget. Den kan kanskje brukes som et utgangspunkt, men den inneholder logoer og info for Geocaching Østfold, så tror ikke jeg bruker den slik den er nå.

Jeg får prøve å sette sammen noe selv av det jeg fikk og noe av det som står på gcinfo. Det var lettfattelig og oversiktlig. Mulig jeg kontakter dere for det brettete A4-arket, for å vite hva det inneholder.
Brukeravatar
Hannkatten
Forumadministrator
Forumadministrator
Innlegg: 804
Registrert: fre 21.06.2013 kl. 2.26
Sted: Nesttun
Kontakt:

Re: Brosjyre eller infoskriv?

Legg inn av Hannkatten »

Hvis det er slik at du trenger dette umiddelbart, så kan vi dessverre ikke hjelpe, ettersom vi er bortreist denne helgen.
Bilde
jwalldal
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Registrert: søn 24.05.2015 kl. 3.32

Re: Brosjyre eller infoskriv?

Legg inn av jwalldal »

Neida, det er snakk om neste søndag, så jeg har litt tid på meg. :)
Svar