Vedlikehald av gamle cachar

"Hovedforumet" hvor vi diskuterer alt som ikke passer i andre spesialfora.
Pandaklanen
Seniorbruker
Seniorbruker
Innlegg: 77
Registrert: tor 20.06.2013 kl. 17.30

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Legg inn av Pandaklanen »

Noen som har tid og anledning til å redde Spook før regnet kommer tilbake? Ser av logg i dag at boksen er borte og at bytteting og logg nå ligger åpent under en stein. Synd om denne skulle forsvinne.
Reven
Bruker
Bruker
Innlegg: 23
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.41

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Legg inn av Reven »

Spock er redda. Reven og revediltaren har i kveld vore på tur. Heldigvis stod det ikkje så ille til med den gamle og ærverdige cachen som siste loggen kunne vitna om, men vedlikehald vart utført når me likevel var komne dit.
KVS
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Registrert: man 31.03.2014 kl. 16.42

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Legg inn av KVS »

Er det noen som vet om det er utført vedlikehold på Ørnafjellscachen? Bor i nærheten og kan ta en tur opp der med ny boks etc.
Reven
Bruker
Bruker
Innlegg: 23
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.41

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Legg inn av Reven »

Det er i alle høve ikkje skrive logg som kan tyda på at vedlikehald er utført. Hovudproblemet er nok ikkje boksen, men at koordinaten er veldig off.
Brukeravatar
kawlii
Veteranbruker
Veteranbruker
Innlegg: 220
Registrert: tor 17.10.2013 kl. 16.50

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Legg inn av kawlii »

Jeg har stadig planer om at jeg skal opp dit, men har ikke vært der enda.. På Ørnefjellet altså :)
ToiniFTW
Varamedlem
Varamedlem
Innlegg: 185
Registrert: ons 19.06.2013 kl. 10.10

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Legg inn av ToiniFTW »

Der var jeg nylig og kan ihvertfall bekrefte at cachebeholderen har det fint, men koordinatene sendte oss mot en skummel og bratt fjellside!
Olemoren
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Registrert: ons 28.08.2013 kl. 17.57

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Legg inn av Olemoren »

Liten statusoppdatering i forhold til cachen på Ørnefjellet: Jeg har prøvd en stund nå på å "redde" Ørnefjellscachen fra å bli deaktivert/arkivert. Fikk som det står cacheloggen beskjed om at denne skal fikses av Co tidligere i år, men dette har ikke skjedd. Sendte ny mail til Co for et par uker siden, men har ikke fått svar. Ser dessverre ikke ut som det er så mye mer jeg kan gjøre. Det ligger rette koordinater i loggen som kan brukes. Om denne cachen er farlig siden koordinatene er feil og peker mot et stup, vet jeg at det er flere som mener, men dette vil/kan ikke jeg avgjøre.
jwalldal
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Registrert: søn 24.05.2015 kl. 3.32

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Legg inn av jwalldal »

Nå har eieren av Ørnefjellet og Spock logget seg inn på kontoen sin (ifølge et innlegg på FB), så nå er det vel håp at noe kan skje med disse.
Alex K.B.
Juniorbruker
Juniorbruker
Innlegg: 11
Registrert: tir 09.09.2014 kl. 12.10
Sted: Bergen Sentrum

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Legg inn av Alex K.B. »

Jeg var i kontakt med Laila i forrige uken og fikk vite at de skal utføre vedlikehold av cachene snart, de vil gjerne fortsette å være CO for disse cachene. :)
jwalldal
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Registrert: søn 24.05.2015 kl. 3.32

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Legg inn av jwalldal »

Så bra. :D Hun hadde tydeligvis ikke vært innlogget siden september 2002. :lol:
Svar