Vedlikehald av gamle cachar

"Hovedforumet" hvor vi diskuterer alt som ikke passer i andre spesialfora.
Reven
Bruker
Bruker
Innlegg: 23
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.41

Vedlikehald av gamle cachar

Legg inn av Reven »

Det vert stadig færre att av dei aller eldste cachane. Fleire av dei nicka som var mellom pionerane innan geocaching og plasserte ut dei første geocachane, har forlete hobbyen og ikkje vore innlogga på geocaching.com på fleire år.

På eventet 'Meet the Lackey and Reviewers 2015' i Stockholm 2. mai i år kom eg i snakk med Cervis Venator om dette temaet. Eg gav uttrykk for at det er synd at aktive cacharar ikkje kan overta gamle cachar utan at CO sjølv aktivt adopterer bort. Det hadde eigentleg vore fint om Groundspeak kunne endra på dette. Cervis var klar over problemet, og han nemnde nokre gamle cachar i Bergen som han heldt auga med og som etter kvart må arkiverast om dei ikkje vert vedlikehaldne. Det Cervis Venator sa at me kan gjera dersom me vil gi ein gamal geocache eit forlenga liv, er å gi cachen det han treng av vedlikehald og så posta note på listinga om at vedlikehald er utført. Deretter bør me senda e-post til reviewer slik at han vert merksam på at vedlikehaldet er utført. Reviewer kan ikkje gjera noko med eigarskapen til cachen, men han kan fjerna vedlikehaldssymbolet på cachen dersom han finn det sannsynleggjort at cachen ikkje lenger treng vedlikehald.

Eg tenkte dette var eit tips som kunne interessera fleire.

Revehiet har i dag bytta boks på Geitanuken – GCHPGT. Det finst eldre cachar i Bergensområdet som treng litt omsut.
Brukeravatar
sveinivar
Seniorbruker
Seniorbruker
Innlegg: 69
Registrert: man 21.10.2013 kl. 20.46
Sted: Bønes

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Legg inn av sveinivar »

Hva er poenget med å adoptere og vedlikeholde gamle cacher som CO ikke vedlikeholder ?

Er det ikke flott at gamle cacher dør ut (arkiveres), frigjør plass og nye cacher , med muligheter for logg komme til.

Er det ikke kun nostalgiske hensyn man kan bruke for å ta vare på en cachen som ikke vedlikeholdes. Dersom dette er et spesielt fint sted eller cacheteksten er interessant skal det ikke mye til for å legge ut ny cache ?
sveinivar

Bilde
Pandaklanen
Seniorbruker
Seniorbruker
Innlegg: 77
Registrert: tor 20.06.2013 kl. 17.30

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Legg inn av Pandaklanen »

Jeg er veldig enig med reven om at vi absolutt bør være med på å vedlikeholde de aller eldste cachene når disse ligger på fine steder. Det ville være synd om alle de opprinnelige cachene forsvinner. Med det så forsvinner jo også litt av cachehistorien i området.

De jeg vet om at snart står på arkiveringslisten er vel Ørnefjellet (aug 02) og Salomonbay (jan 03). Jeg personlig skulle ønske at disse fikk fornyet liv i stedet for at de ble arkivert.
Mr.Jacobsen
Bruker
Bruker
Innlegg: 25
Registrert: lør 13.09.2014 kl. 9.33

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Legg inn av Mr.Jacobsen »

Enig med revehiet. For oss som har holdt på med denne hobbyen i noen år, er det nostalgi. Da utfordrer jeg Pandaklanen til litt vedlikehold
Pandaklanen
Seniorbruker
Seniorbruker
Innlegg: 77
Registrert: tor 20.06.2013 kl. 17.30

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Legg inn av Pandaklanen »

Kawlii har planlagt tur til Ørnefjellet neste uke så hun tar med ny boks og logg :-). Salamonbay skal vi også få fikses. Der har Kawlii allerede tatt en god tørk av loggen da hun var der i april, men den trenger nok ny vanntett boks. Skal se om ikke en av oss klarer å få tatt turen opp i nær framtid.
Olemoren
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Registrert: ons 28.08.2013 kl. 17.57

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Legg inn av Olemoren »

Jeg har snakket med Co på Ørnefjellscachen for ett par år siden. Traff dem tilfeldig i et selskap med felles venner. Vet at de ikke vedlikeholder den lengre. Den hadde gått i "glemmeboken" for lengst. Kan eventuelt høre med dem om de er villige til noen andre adopterer den...men kan ikke love noe siden det er en stund siden:-)
Reven
Bruker
Bruker
Innlegg: 23
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.41

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Legg inn av Reven »

Det ville vore fint. Ørnefjellscachen er ein av dei eldste i Bergen. Problemet der er ikkje i hovudsak sjølve boksen, men at cachen av ein eller annan grunn ligg nokså langt off. Hintet stemmer langt betre enn koordinaten. :-)

Det er sikkert fleire som kan adoptera den cachen, men me kan i alle høve ta han om det vert aktuelt.
Olemoren
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Registrert: ons 28.08.2013 kl. 17.57

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Legg inn av Olemoren »

Reven: Jeg har nå fått mailadressen deres og tar kontakt og hører om overtakelse er greit. Kan eventuelt spørre om det også er i orden at du får mailadressen deres så dere kan ordne det direkte:-)
Reven
Bruker
Bruker
Innlegg: 23
Registrert: tir 18.06.2013 kl. 21.41

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Legg inn av Reven »

Fint. :-)
Olemoren
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Registrert: ons 28.08.2013 kl. 17.57

Re: Vedlikehald av gamle cachar

Legg inn av Olemoren »

Den e go :) Har sendt dem mail. Jeg skriver en privat melding her inne til deg når/hvis jeg får svar fra dem.
Svar